پرستوی من ...

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

پرستوی من ...

 (به یاد خواهر عزیزم مژده)

 

 

 افسوس که شش سال بیشتر نداشتمت ؛ اما حالا 9 ساله که نیستی و هنوز بیادتم !

چه زود می گذرد امسال شد 10 سال

اما امروز 4 مهر 91 روز میلاد توست و هنوز به یادتم

 تولدت مبارک عزیزم

زندگی همینه کسایی رو که دوست داری ازت میگیرن

 

هنوز چهره ت جلوی چشمامه ، لبخندت ! که چقدر به صورتت می آومد ...

میدونم باورم می کنی اگه بگم همیشه بیادتم...

 باورم می کنی اگه بگم گاهی برات گریه می کنم، مثل الان...

دوستت دارم... بهت غبطه می خورم ، وقتی سنگ مزارت بنام نوگل پر پر شده ...

پرستوی مهربونم تو اهل زمین نبودی ...

 تو اصلا اهل اینجا نبودی ...

 

اينجا كنار سايه ها هر لحظه يادت ميكنم

 

من از تبار شهر غم هرشب دعايت ميكنم

 

هر شب به لب ميخوانمت ,هر شب ز دل ميجويمت

 

در مهر و ماه آسمان

 

هر شب به چشم ميارمت

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت13:32---7 مهر 1391

فرشته همیشه

فرشته دور

دلتنگی هایم را پس نمی زنم

آغوشم، همیشگی ترین جای خالی است

و تو

شاید تنها پاسخ به سوالی بی رحم...

دستهایم از خاطره نوازشت دور است

و اشکهایم ، ردیف در شعری سرد

داستانی تلخ

اتفاقی بی جهت

ماجرایی بی مقصد...

ای دور

حجم انبوهی از اندوه در این دل تنگ،

پشت رد پایت جا مانده

ای کاش قطاری مرا به آنسوی خاطره ها می برد...

بی تو

خاطرم سرد است

و وجودم تمامی، درد...

اما تو

کاش همیشه بخندی...




ياسمن
ساعت11:03---12 شهريور 1390
سلام وب خيلي خوبي داري به خاطرخواهرتم واست خيلي متاسفم.به وب منم سربزن ونظرتو درموردشعرام بگو راستي من لينكت كردم خواستي بااسم ياس بهاري لينكم كن.باي

محمد حامد
ساعت11:03---5 شهريور 1390
slam
وبه خوبی داری
اکه مایل به تبادل لینک بودی به من خبر بده
mr29+1


delbar21
ساعت2:05---27 تير 1390


چنگ
ساعت22:03---24 تير 1390
سلام بیکران
عالی
وبت خیلی زیبا شده
ممنون..


hamraz
ساعت0:03---24 تير 1390
هرگز درباره چيزي نگو آن را از دست داده ام ، بلکه فقط بگو آن را پس داده ام
سلام وبلاگت واسم جالب بود آرزوي شاديو خوشي واست دارم...


narges
ساعت20:19---22 تير 1390
راستی مسعودجان چطوری اسم پست(نظرات وبلاگ)رو احساس گذاشتی؟لطفا برام کامل توضیح بده.ممنونت میشم بهم جواب بدی

narges
ساعت20:13---22 تير 1390
سلام.ممنون که به وبم سر ززدی.خوشحالم کردی.بابت مژده عزیز هم تسلیت میگم.

بازهم به من سر بزن.مسعودجان شما هم خیلی با سلیقه ای و این نظرلطف شماست.

موفق باشی

من رو فراموش نکنی ها

منتظرتم

بای تا های


میلاد
ساعت13:21---21 تير 1390
سلاو دوست گلم از مطلبت خوشم اومد.به منم سر بزن.راستی اگه خواستی کسب در آمد کنی به توباکس برو و حقوق ماهیانه بگیر.ضرر نمیکنی هاااا.کاملا رایگانه.
http://teobux.com/index.php?ref=milad235


بهنام
ساعت22:03---20 تير 1390
سلام
وب قشنگي داري مطالبش خوبه. به ما هم سر بزن منتظرت هستم. راستي لينك كردم
حتما بيا


maryam
ساعت16:27---20 تير 1390
دوباره سلام.از راهنماییت واقعا ممنون.منم هرچی اطلاعات داشتم به اطلاعات تو اضافه کردم وتو پستم گذاشتم
راستی به خاطر خواهرتم خیلی متاسفم.اخه اون 6ساله بود.چه شکلی این اتفاق افتاد؟


aref
ساعت15:26---20 تير 1390


maryam
ساعت14:09---20 تير 1390
تو را با چشم های عشق باید ای آغاز بی انجام

که از آن سوی پرچین ها سبد در دست میآیی

تو را از بوی باران می توان فهمید ای بینا

تو را با چشم های عشق باید دید ای خورشید

که از تاج بلند کوه میتابی

و گیسو بر حریر آبی امواج دریاهای بی ساحل می افشانی

تو را با دست های عشق باید چید

ای نیلوفر آبی

که در گوش بهار و برکه باران

به نام زندگی آوازهای تازه میخوانی


اپ خیلی خیلی قشنگی بود.واقعا کیف کردم.
راستی منم اپم.سربزن که خوشحال میشم


شیرین
ساعت21:49---19 تير 1390
سلام

آره مسعود عزیز ، تقریبا همه ی ما آدما اینجوری هستیم

خود من مدتی هست که متاسفانه از خدا فاصله گرفتم چون از خودم فاصله گرفتم

آدم ها یه اصل و وجودی دارن ، یه سری چیزا برای هرکسی ارزشه وقتی این ارزش ها خدشه دار شه اون وقته که آدم میشکنه و احساس پوچی میکنه
اون وقته که هرچی کمبود داره رو میندازه گردن خدا و هستی !

بشینیم فکر کنیم ببینیم کجا اشتباه کردیم که اینجوری شده

این پستتو که خوندم دلم گرفت یاد بچه ی خواهرم افتادم که اونم رفت پیش خواهر کوچولوی تو
گاهی واقعا دلم میگیره و میخوام فریاد بزنم چرا ؟ چرا بردیش پیش خودت ؟
اما بیشتر که فکر میکنم باید خوشحال بود از این قضیه
چرا که اون جاش حتما توی بهشته اما ما چی ؟
با کوله باری از گناه میریم
اره واقعا خدا عاقبتمون رو بخیر کنه
یه جمله ای هست از یکی از ائمه ، فکر کنم (پیامبر) فرمودند که روزی میرسه که نگه داشتن دین مثل نگه داشتن آتش توی دست سخت است
تصورش کن
وحشتناکه. . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |